vineri, 31 august 2012

Cutia cu amintiri ...

trebuie redeschisa ! Da , m-am gandit bine , o sa o deschid din nou . Dar nu doar sa ma uit prin ea , ci sa adaug lucruri noi .
  Acum 'spe ani , am luat o cutie mare de carton , am imbracat-o in hartie colorata si mi-am spus : "Aici o sa pun toate amintirile culese " . Si am facut-o ... Adaugam in ea fiecare lucru , de la fiecare persoana , si imi era drag sa iau un anumit obiect si sa-mi aduc aminte "Asta e cheita aia de la cutia aia de bere pe care am baut-o in seara aia cu persoana aia .. Doamne ce ne-am mai distrat " . Dar de la un timp , mi-a fost frica sa mai pun lucruri in ea . Incepuse sa imi fie frica de amintiri , pentru ca ma raneau . Acum presupun ca " m-am vindecat " , si imi sau seama ca uneori , amintirile sunt cele care te ajuta sa te vindeci .
  Imi place sa hoinaresc prin viata si sa culeg amintiri , care sa fie mereu prezente si sa-mi aduca aminte de ce eram odata , de cine imi era aproape in perioada aia , pe cine iubeam si cu ce vise ma hraneam .


Imi place sa deschid jurnalul ala vechi si sa-mi recitesc viata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu