joi, 2 august 2012

Ce inseamna " a imblanzi " ?


E un lucru prea dat uitarii ...
Insemna a-ti crea legaturi .
Tu nu esti inca pentru mine decat un baietas , aidoma cu o suta de mii de alti baietasi . Iar eu nu am nevoie de tine . Si nici tu n-ai nevoie de mine ...
Dar daca tu ma imblanzesti , vom avea nevoie unul de altul . Tu vei fi pentru mine fara seaman pe lume . Eu voi fi , pentru tine , fara seaman pe lume .
Daca tu ma imblanzesti , viata mi se va insenina . Voi cunoaste sunetul unor pasi deosebiti de-ai tuturora . Pasii altora ma fac sa intru sub pamant . Al tau ma va chema din vizuina ca o melodie ... Va fi , de aceea , minunat , cand tu ma vei fi imblanzit !
Te rog ... imblanzeste-ma .
Nu cunoastem decat ceea ce imblanzim ... Nu exista negutatori de prieteni ... Daca vrei sa ai un prieten , imblanzeste-ma ...
Ce trebuie sa fac ?
Trebuie sa ai foarte multa rabdare ... la inceput , te vei aseza ceva mai departe de mine , uite-asa , in iarba . Eu te voi privi cu coada ochiului , iar tu nu vei rosti nici un cuvant . Graiul e izvor de intelegeri .  Insa vei putea , pe zi ce trece , sa te asezi din ce in ce mai aproape de mine ...
Voi inca nu sunteti nimic . Pe voi nu v-a imblanzit , precum nici voi n-ati imblanzit pe nimeni ... Eu insa , mi-am facut din el un prieten , iar el acum nu are-n lume seaman .

daca tu ma imblanzesti ,
si eu te imblanzesc ,
nu-ti vei pierde
salbaticia
si frumusetea ,
libertatea
sau aerul pe care-l inspiri ,
nu vor fi pierdute
ci regasite ,
odata imblanziti
si uniti
impreuna
in tacere ,
tu ma vei descoperi
pe mine ,
si eu te voi fi
gasit
in sfarsit
pe tine .

Antoine de Saint-Exupery , Micul print 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu