miercuri, 1 august 2012

Chiar ai uitat ?

Asta e pentru tine , ca sa-ti deschida ochii . Ca sa-ti aminteasca tot ceea ce probabil ai uitat deja .Sa-ti aduc aminte ca nici un pat din cele in cate vei dormi nu va fi ca al meu . Nici o alta persoana din lumea asta nu te va strange in brate cum am facut-o eu . Nimeni nu o sa-ti mangaie parul ca mine si nimeni nu o sa-ti sopteasca 'te iubesc' inainte sa te trezesti , asa cum am facut-o eu . Pentru ca te-am iubit pana la Dumnezeu . Si inca te iubesc . Si de-asta imi ies din minti cand vad ca te comporti asa , ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat , ca si cum am fi doi straini . Cum ai putut sa uiti grija si iubirea si toate celelalte lucruri pe care le-am impartit ? Cum poti sa oferi pe tava tot ce am avut noi doi , altora ? Ceva atat de special , sacru pentru mine ! Cum poti sa fii asa copil cand tu insuti m-ai invatat sa fiu mare ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu