sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Vreau ...

 - Uneori vreau sa fi aici. Vreau sa vi acasa .Vreau sa stai in fata mea , sa te privesc in ochi si sa ma conving ca inca mai pot sa-ti spun "te iubesc "
 - Vreau sa ma intorc in timp , sa am alaturi persoanele de odinioara
 - Vreau sa petrec o saptamana in aceeasi casa cu tata
 - Vreau o seara nebuna , sus pe cub , cu o sticla de vodca
 - Vreau sa vorbesc cu L. , si sa reusesc sa-i alung tristetea din ochi
 - Vreau o zi doar pentru mine si cartile mele
 - Vreau o iarna frumoasa
 - Vreau  o saptamana de munca in care sa-mi multumesc seful in totalitate
 - Vreau sa ma reindragostesc , dar de data asta sa fie perfect
 - Vreau o lume sincera , in care toti sa joace cu cartile pe fata si, nimeni sa nu triseze
 - Vreau langa mine oameni profunzi care sa faca si sa spuna totul din inima

 - Vreau ... sa nu-mi mai doresc imposibilul ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu