sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Prea multa vodka ...

Da , e posibil sa fi baut mult . Si sa fi fumat mult .Poate prea mult .
Dar cel putin am reusit sa simt din nou .
Si acum ca simt , simt dor , si simt iubire , si dezamagire in acelasi timp , si tristete , si sila . Imi e sila de mine . Imi e sila de cat de falsa am putut sa fiu . Pentru prima data in viata mea , nu am vrut sa-mi recunosc nici macar mie ca mi-e dor de tine . Am zis ca nu te mai iubesc , si am crezut ca daca asa o sa zic , asa o sa fie .
Dar uite ca nu e asa . Inca te iubesc , si inca mor de dorul tau , si imi vine sa ma dau cu capul de pereti cand ma gandesc la ce am facut .
Si nu pot sa uit . Nu pot sa te uit . Imi sunt prezente in minte si in suflet toate momentele petrecute impreuna .
Nu pot sa nu compar orice barbat din viata mea , cu tine .
Odata , am jurat ca o sa imbatranim impreuna . Si mi-am dorit asta din tot sufletul . Si am invatat sa te iubesc asa cum esti , cu bune si rele , cu defecte si calitati . Si ai fost totul pentru mine , si inca esti .Si nu vreau pe altcineva .
As da orice sa fii acum langa mine . Imi spui mereu ca nu mai e mult si o sa fim impreuna .
Dar oare ... dupa ce o sa ajungi acasa ... si o sa stai de vorba cu prietenii tai , si o sa afli de greseala mea , o sa ai puterea sa ierti ? O sa ma mai iubesti la fel de mult , si o sa iti mai fie dor ?
Sau o sa ma arunci intr-un colt al sufletului , si o sa-ti amintesti de mine doar dupa cateva pahare ?
Pentru ca te cunosc . Si stiu ca asta ai face . Si imi e frica .
Si chiar in momentul asta imi spui ca nu o sa ma lasi nicoiodata , si orice ar fi vei fi langa mine si ma vei iubi .
Dar nu stiu daca sa mai cred sau nu .
Vreau sa fiu fericita cu adevarat . Stiu ca fara tine nu pot , dar nu pot nici cu tine .
Nici eu nu mai stiu ce simt si ce vreau ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu