sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Intoarce-te curand ...


V: daca te las eu are ceva ?
M: nu inteleg ...
V: nu mai vorbesc cu tine , gata , esti singura
V: ramanem prieteni
M: tocmai asta iti spuneam la telefon ..
M: ca ma astept la asta din aprtea ta
M: ma astept sa spui asta oricand ..
V: o sa ma tin de tine mereu
V: si  daca ma lasi tu, eu tot o sa ma tin de tine
V: pentru ca te iubesc
V: si nu vreau sa te pierd
M: si eu te iubesc , si nu vreau sa te pierd , si nu vreau sa te las
M: dar uneori simt ca o iau razna , jur
M: m-am saturat sa ma simt asa
V: eu nu te las, jur
V: jur ca te iubesc mult
V: poate ca nu arat mereu ce simt
V: dar o sa  fac tot posibilul sa fie bine
V: promit !
M: te iubesc!
V: oamenii pe care ii iubesti se intorc la tine intotdeauna, chiar daca au plecat de o mie de ori , stii bine ..

2 comentarii:

  1. :|e ciudat cand iubesti te poti intoarce cand vrei tu...hmmm nu imi prea place...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca te poti intoarce mereu . Intre noi e distanta si muuulte greseli ...

    RăspundețiȘtergere