vineri, 16 noiembrie 2012

Am nevoie de schimbari majore :)


- Zambesc tot timpul , chiar si atunci cand inima e facuta bucatele si sufletul zace pe vreo' podea . Zambesc , spun tuturor ca mi-e bine si merg mai departe .

- Plang , atunci caand ajung la mine in camera , unde ma simt in siguranta si unde stiu ca nu o sa ma vada nimeni . Plang pe infundate , pana ma ia cu sughit , pana nu mai am lacrimi , pana adorm .

- Sunt buna cu cei care sunt buni cu mine. Si daca ma faci sa te iubesc , fie si ca prieten , iti dau totul si iti iert orice. Te apar cu dintii si unghiile chiar daca stiu ca nu ai dpreptate .

- Sunt o jigodie . Atunci cand ma calci pe coada , te calc pe cap. Uneori pot fi rautacioasa doar pentru ca pot .

- Dramatizez lucrurile . Fara sa-mi propun , reusesc mereu sa starnesc o furtuna intr-un pahar cu apa .

- Ma entuziasmez din orice prostie , si ma astept ca lucrurile sa se intample intr-un anumit fel . Drept urmare sunt dezamagita constant .

- Iert usor . Iert greseli de neiertat , iert vorbe aruncate la nervi , iert fapte ireparabile . Nu mi s-a intamplat niciodata sa spun " Este de neiertat ce ai facut . Nu pot sa te iert . " .

- Sunt sincera , si niciodata nu am putut sa fiu subtila . Mereu dau cu batul in balta si ranesc persoane apropiate .

- Imi e frica de intuneric , de paienjeni si de ... singuratate . Intotdeauna am fost dependenta de cel putin o persoana .

- Nu sunt punctuala . Si nu cred ca voi reusi vreodata sa fiu . Mereu trebuie sa intarzii si sa ma las asteptata .

- Sunt capricioasa si incapatanata . Fac lucrurile in asa fel incat sa iasa ca mine de fiecare data , chiar daca stiu ca nu am dreptate sau nu e cea mai buna obtiune .

- Ma atasez foarte usor de anumite persoane . Si odata ce ai reusit sa-mi intri in suflet , te pastrez acolo indiferent de fapte . Iar cand sunt dezamagita , mai ales de prieteni , ma doare ,mai tare ca orice .

Anumite lucruri trebuiesc schimbate . Si jur ca o sa gasesc puterea sa le schimb .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu