marți, 30 octombrie 2012

La multi ani !


Azi e ziua ta ... Ma intristeaza intr-un fel . 
Anul trecut , am petrecut-o la mine acasa , apoi in club , cand ti-am adus tortul, m-ai luat in brate si C.P. a aruncat sampania pe noi . Te-ai distrat toata noaptea , fara sa iti pese de nimeni .
Acum ... nu stiu absolut nimic de tine . Nu pot fi langa tine sa te iau in brate , la fel ca in alti ani . Nu pot fi langa tine sa-ti spun ca te iubesc mult , ca insemni mult pentru mine , ca esti cea mai buna prietena a mea si ca te vreau fericita . Azi nu pot fi langa tine sa-ti spun toate astea . Ti-as da un mesaj , dar nici macar nu stiu daca mai ai acelasi numar .
 Dar oricum , tu stii toate astea . 
Tu stii bine ca ai insemnat mult pentru mine , si inca insemni . Nu ai fost prietena mea , ai fost sora mea ,si iti doresc toata fericirea din lume . 
Esti o persoana ambitioasa , deci iti doresc sa iti duci planurile la buna sfarsit .
 Iti doresc toate lucrurile pe care ti le-am dorit si altcandva , si imi doresc pentru tine tot ce ti-ai dorit si tu pentru mine in fiecare an . 
 Iti multumesc din suflet ca mi-ai fost aproape . Iti multumesc ca ai fost acolo sa-mi deschizi ochii de fiecare data , sa ma iei in brate cand plangeam , sa-mi dai palme cand era nevoie , si sa ma ridici de la pamant atunci cand cadeam .
Stiu ca din noi au ramas doar amintiri  , dar stii bine ca mereu am trait in trecut . 
   Iti doresc din toata inima sa fi fericita , sa fi sanatoasa si sa ai parte de absolut tot ce iti doresti tu .

 LA MULTI ANI ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu