luni, 29 octombrie 2012

Wonderland






     Ma intrebi mereu cum e in lumea mea .
Pai , lumea mea e cel mai bun loc de pe pamant . In lumea mea sunt EU , fara masti, fara sentimente si zambete false , fara reactii intarziate , fara griji sau probleme . In lumea mea e muzica data la maxim , o sticla de Absolut si o masina care merge cu viteza . 
Nu conteaza destinatia , nu conteaza soferul , nu conteaza ora . 
Contez doar EU si SENTIMENTELE MELE . Conteaza adrenalina care-mi alearga prin vene si gandul care-mi zboara aiurea .
Lumea mea ... o explozie de sentimente si senzatii , o nepasare totala fata de mine si restul lumii .
Cand intru in lumea mea , nu te aud , nu te vad , nu te simt . 
In lumea mea , eu sunt cea mai importanta . In lumea mea nu ma gandesc la tine . 

Dar de la un timp ma simt pierduta .Nu-mi gasesc calea . 
Uneori nu gasesc usa potrivita , iar alteori ,cand reusesc sa intru , ma napadesc amintirile si nu mai ies cu saptamanile ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu