sâmbătă, 6 octombrie 2012

Puternica ... sau nu



Oare cat mai pot sa rezist ? Cat pot sa mai plang cu capul in perna , dupa ce am zambit fals o zi intreaga ? Cat pot sa ma mai prefac ca totul e bine , ca eu sunt bine , ca sunt fericita ? Cat o sa mai pot sa stau noaptea doar eu cu gandurile mele , intr-o camera goala si intr-un pat gol ? Cat sa ma mai mint ca totul o sa fie bine intr-un sfarsit ? Oare nu ne-am dat destule sanse ? Oare nu am incercat de prea multe ori , in zadar ?
Cum o sa facem sa fie bine de data asta ?

Iti spun eu , nu o sa reusim . Nu facem decat sa ne mintim unul pe altul,  sa ne mintim parintii , sa ne mintim prietenii cum ca ne vom fi fideli unul altuia si ca o sa rezistam unul fara altul , cand defapt totul e dus .
Amandoi o stim , dar de dragul vremurilor trecute , de dragul amintirilor , continuam .

Spui ca ma vrei pentru tot restul vietii , ca esti convins de asta , ca si cum totul ar depinde doar de dorintele tale . Dar te-ai gandit vre'o data ce imi doresc eu ? Te-ai intrebat vre'o data daca eu te doresc pentru o viata intreaga ? Daca imi doresc sa imi impart viata cu un om care pune orice lucru marunt pe locul 1 , iar eu sunt mereu pe lista de asteptare ?

Nu stiu .. nu stiu ce sa fac , nu stiu ce sa cred ... nu mai stiu nimic .

In momentul in care m-ai luat ranita din bratele unui alt EL , ti-am spus ca nu o sa te iubesc niciodata . Ca am iubit o data si am iesit destul de sifonata . Cred ca eram beata moarta si parca am facut sex . Erai doar o aventura in plus . Apoi ... dupa ce am pierdut tot , ai devenit motivul pentru care traiam . Singurul meu motiv . Si stiai asta , si normal , ca orice barbat de planeta asta , ai profitat . Si ti-am iertat orice , de fiecare data.
Si de fiecare data cand ai fost plecat cu lunile , am asteptat cuminte sa te intorci . 
Dar tu ? Tu ce ai facut ?
Nu are rost sa iti reamintesc .. 
Acum esti din nou departe .. si eu ce ar trebui sa fac ? Sa stau in pat si sa iti plang urmele ? Din nou ?
Nu stiu cat mai pot sa rezist ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu