vineri, 19 octombrie 2012

Ai grijă ce-ți dorești !

Spuneam într-o postare mai veche , că îmi doresc o aventură ... Că vreau pe cineva care să fie acolo când am nevoie , dar să nu ceară niciodată nimic . Fără afecțiune , sentimente sau altele . Doar sex și ore de singurătate împărțite în doi .
Și uite că am găsit ce căutam , dar oare acum îmi mai doresc același lucru ? Nu știu ... oricum faptul deja e consumat .
După câteva pahare de votcă , am reușit . Am reușit să uit de tine si mă gândesc puțin și la mine .

Să încep cu începutul .. În seara asta , singurul bărbat care sunt convinsă că mă iubește cu adevărat , si pe care îl iubesc și îl respect ( o persoană în vârstă , care mă plimba în cărucior când eram mică) , mi-a spus că sunt o proastă.
Că sunt o proastă că te iubesc , că incă te aștept , că plâng , fumez și golesc pahare , că incă te vreau .
Mi-a spus că o căruță are patru roți , iar eu pentru tine am fost mereu a cincea . Cea de rezervă .
Mi-a spus că nu meriți nici măcar să ma uit la tine . Că pentru el ești un om de nimic , datorită felului în care m-ai tratat.
M-a făcut să plâng , dar mi-a deschis ochii .
M-am aranjat și am ieșit din casă, și da , am împărțit singurătatea în doi. Și nici măcar nu m-am gândit vre-o secundă la tine . Și a fost bine . A fost bine să mă strângă cineva în brațe si să-mi alunge singurătatea .

Dar încă nu știu dacă o să fie cu adevărat o aventură . Nu cred că o să mă lase inima să-ți fac asta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu