sâmbătă, 22 septembrie 2012

Retraind amintiri

E ciudat ... E ciudat cum una ca mine , a putut sa stea atata timp inchisa in casa facand pe sfanta . 
Dar , chiar imi doream sa ma schimb . Si datorita tie , am reusit . Dar mereu am fost convinsa ca daca ai sa pleci , totul o sa fie la fel ca inainte . Si... cam asa e .
Nu exact ca inainte , asta clar ... dar cel putin , din cand in cand imi permit cate o scapare. 
Realizez ca mi-a fost dor . Mi-a fost dor sa rad non-stop , sa fac ce ma taie capul , sa ies , sa vorbesc , sa fac poze , sa dansez , sa ma lupt cu cateva pahare de vodka , si sa arunc zambete unor ochi verzi .Ochii aia verzi mereu m-au innebunit .
Mi-a fost dor sa ma aranjez si sa ies din casa . Si cand am facut-o , nu-mi venea sa cred ca sunt persoana aia pe care o credeam moarta . 
Nu vreau sa ma intorc la vechile obiceiuri , dar fara tine , nu mai am nici un motiv pentru care sa ma schimb. Pentru care sa fiu buna. 
Stiu ca-i rusinos , dar intotdeauna mi-a placut sa fiu rea . Dupa ce am fost ranita prima data , am jurat ca o sa ranesc inapoi , si am facut-o , , si mi-a placut . Si inca imi place . Uneori e plictisitor si dezamagitor sa fii bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu