marți, 4 septembrie 2012

Asta e pentru tine !

Pentru persoana minunata care mi-ai dovedit ca esti .

Iti multumesc ! Iti multumesc pentru ca esti alaturi de mine , pentru ca ma sprijini indiferent de situatie si indiferent daca deciziile mele sunt bune sau nu . Iti multumesc pentru ca ma faci sa zambesc , pentru ca imi spui mereu ca merit mai mult ( chiar daca deseori nu te aud , sau nu vreau sa te aud ), pentru ca ma iei in brate , pentru ca imi dai palme cand e nevoie , pentru ca iti pasa de mine , pentru ca ai ramas printre putinele persoane care imi vor binele . Iti multumesc pentru ca niciodata nu imi spui ce vreau sa aud , ci doar ce trebuie sa aud , pentru ca nu ma minti (la fel ca restul lumii) , pentru ca esti acolo la ore tarzii (chiar daca a doua zi dimineata mergi la munca ) sa-mi asculti mie problemele si uneori sa le rezolvi . Iti multumesc pentru tot , si vreau sa stii ca prezenta ta mereu ma linisteste , fie ea si virtuala .

Asta-i pentru tine , cea mai buna prietena a mea , cea mai sincera persoana si cea mai salbatica din Univers :)) .

Te iubesc  !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu