miercuri, 29 mai 2013

Tarziu...

E tarziu ... si partea cealalta a patului e din nou goala .
E prea tarziu sa ma gandesc la ce a fost ..

Poate nu am stiut sa apreciez momentele in care erai aici . Poate ca tu erai langa mine in pat si imi vorbeai de viitor , iar eu eram cu mintea in alta parte . Poate ca ma iubeai cu adevarat , dar iubirea nu era de ajuns . Poate ca am uitat sa iti spun sa nu ma judeci , si poate ca uitai sa ma intelegi . Poate ca uitam sa iti arat cat de mult te iubeam , si tu poate uitai sa ma strangi in brate uneori . Poate radeam prea des , si poate uitai sa ma asculti . Poate ceream prea multa libertate , si poate din senin ai decis sa mi-o oferi pe toata .
Poate ca nu am fost noi de vina , ci toate lucrurile astea marunte .

Dar cel putin , pe atunci aveam un motiv sa ma trezesc dimineata , si culmea , cu zambetul pe buze . Iubeam sa spun "buna dimineata " si ca raspuns sa aud "te iubesc " . Iubeam fiecare zi , din simplul motiv ca erai acolo . Tu imi dadeai putere sa zambesc , sa lupt , sa merg mai departe . Iubeam fiecare noapte , pentru ca adormeam la tine in brate , pentru ca numai in bratele tale era cu adevarat cald . Pentru ca acolo imi era locul , la tine in brate .

E tarziu , din nou nu pot sa dorm si , din nou ma simt singura . Sunt singura . Chiar daca in jurul meu sunt zeci de persoane , tot singura ma simt . Si nu vreau sa fi langa mine in acest moment . Nici acum si nici in alta noapte ... pentru ca iubirea s-a stins , intr-adevar e prea tarziu .
Dar uneori chiar simt nevoia sa fiu tinuta in brate . Uneori vreau sa impart patul cu cineva , si sa ma trezesc alaturi de cineva , si cineva sa-mi spuna "te iubesc" .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu