sâmbătă, 18 mai 2013

Zori de zi


" Nu pot sa ma despart de ea . Nu e asa usor . Eu ma mai gandesc si la altii , nu doar la mine . "
Dar la mine te gandesti ? Te gandesti ca te joci cu mine , sau ca ma ransti ? Te gandesti ca ma doare ?
Cand erai cu mine in pat te gandeai la cei din jur ? Te-ai gandit la ea , sau la ala care ma iubeste , si sufera din cauza mea ? Te-ai gandit vreo' data ca atunci cand ma strangi in brate , ca si cum as fi femeia vietii tale , ranesti pe cineva ? Te-ai gandit vreo' data la fetele pe care ,practic , le-ai inselat cu mine ? Dar la mine si la ce simt eu ... te-ai gandit vreo' data ?

Ei bine , tin sa te anunt ca eu , in ultimul timp ma gandesc doar la tine . Si tin sa te anunt ca imi pasa de tine . Si daca in noaptea asta pateai ceva , nu stiu ce faceam . Doar cand ma gandesc la ce ar fi putut sa se intample , nu pot sa ma mai misc , si mi se face un gol in stomac . Si asta pentru ca imi pasa . si spun doar "imi pasa" pentru ca nu vreau sa ajung la celelalte doua cuvinte , de care imi e frica , dar pe care stiu sigur ca le simt .

Si zorii zilei m-au prins din nou alaturi de tine .. si cand ai plecat , durerea din piept a reaparut ...
   
      Cafeaua nu o sa aiba acelasi gust in dimineata asta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu