miercuri, 6 martie 2013

Tonight was a nightmare !

Nici macar nu stiu ce ma doare mai tare , corpul sau sufletul . Cred ca amandoua . Si nu stiu ce a fost mai grav .. faptul ca te-am inselat sau felul in care te-ai purtat cu mine .
Cum poti sa-mi spui ca vrei sa ramanem prieteni si sa ne bem cafeaua dimineata impreuna , in continuare , cand stii cat de mult te iubesc ?
 Cum poti sa-mi spui ca ma iubesti mult , dar nu mai vezi nici un viitor pentru noi ? Doamne, cata putere ai !

In schimb ... pe mine m-ai secat ... de puteri , de suflet , de tot . Nu mai pot si nici nu mai vreau sa cred ca pot ! Acum chiar vreau sa stau infasurata in pilota si sa plang . Doamne , sa plang pana simt ca nu mai am lacrimi . Nu mai pot sa tin capul sus si sa spun ca nu-mi pasa . Nu mai pot si nici nu mai vreau . Nu si de data asta , cand doare atat de tare .

Tot ce vreau in momentul asta e sa dispari de pe fata pamantului . Sa dispareti , tu si minciunile si promisiunile tale . Vreau sa dispari cu iubirea ta cu tot . Sa dispareti cel putin un an. Nu vreau sa te mai vad nici sa te mai aud . Vreau pur si simplu sa dispari !

Vreau sa ma lasi sa-mi plang de mila si sa-mi ling ranile , pana in ziua cand o sa uit de tine . Atunci poti sa reapari cu zambetul pe buze , ca sa-ti pot zambi la randul meu .

2 comentarii:

  1. Cat de dramatic ma regasesc si eu in acea placere de durere si cautare de negasire a imposibilitatii desavarsirii in dragoste...Iubirea e tare ca moartea, grea ca iadul.
    A iubi inseamna a suferi; si cum multi fug de suferinta, foarte putini stiu sa iubeasca cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e , foarte putini stiu sa iubeasca cu adevarat , din pacate ...

    RăspundețiȘtergere