miercuri, 20 martie 2013

Alegeri

Oricine ar alege sa mearga inainte . Ei bine , eu  aleg sa ma intorc . Sa ma intorc la ce a fost , sa retraiesc povestea . Eu aleg sa fiu din nou acolo unde am mai fost , sa iti dau ocazia sa ma ranesti cum m-ai mai ranit , dar aleg sa sper ca nu o vei face . Aleg sa cred ca o sa ma iubesti cum nu m-ai iubit inainte , aleg sa-mi acord o a doua sansa la fericire .
Aleg sa ma intorc in trecut si sa-ti simt privirea pe trupul meu , din nou si din nou . Aleg sa ma imbat iar cu parfumul tau si sa trag pe nas vise si sperante . Aleg sa-mi injectez in fiecare vena iubirea ta , din nou , si sa traiesc prin tine . De ce ? Pentru ca te iubesc . In cel mai anormal mod care exista , dar te iubesc .
As putea sa renunt , sa-mi vad de viata si sa trec peste iubirea asta care ma seaca . Pentru ca as putea sa te uit ... intr-o luna , sau poate un an , dar as putea s-o fac intr-un sfarsit . As putea sa te inchid intr-un colt al sufletului si sa ma imbat cu amintiri in noptile tarzii cand te gasesc alergandu-mi prin vise .
As putea sa ratacesc prin alte paturi , in brate straine , dar nici un pat din cate exista nu-i ca patul tau , si nimeni nu ar putea sa ma stranga in brate cum o faci tu .
As putea ... sa merg inainte .
Dar daca imi dai ocazia sa aleg , aleg sa ma intorc . Aleg sa fiu acolo . Acolo unde esti tu , pentru ca "acolo" e locul in care vreau cu adevarat sa fiu , fie el in trecut sau viitor .
Aleg sa-ti fiu din nou alaturi , aleg sa fac tot ce-mi sta in putinta sa fie totul cum a mai fost . Te aleg sa fi TOTUL meu , aerul pe care il respir si motivul fericirii mele .

Tu ce alegi ?

Un comentariu:

  1. Crezi ca totul se rezuma la simpla alegere?
    Fatalitatea e de vina.
    Ea nu e niciodata justa.

    RăspundețiȘtergere