marți, 19 martie 2013

Raman doar amintiri

Mi-ai dat prietenie , mi-ai dat sticle de alcool , mi-ai dat vorbe bune si ai tipat la mine . Mi-ai dat speranta , mi-ai dat parfumuri , mi-ai dat nopti si zile , bucurii si lacrimi . Mi-ai dat sentimente  si priviri , vise si puloverul tau preferat . Mi-ai dat sfaturi si lalele . Mi-ai dat primaveri si nopti de vara , mi-ai dat ganduri si clipe . Apoi m-ai lasat in urma cu un gust amar si un suflet care inca zace  .

  Poate ca la asta se rezuma totul . Oamenii apar in viata ta , iti ofera si iti ia , si apoi dispar . Dar raman amintirile . Si amintirile alea frumoase , care iti dau inca fiori cand iti trec prin minte , alea dor cel mai tare . Clipele alea magice care stii ca or sa-ti ramana intiparite in minte si in suflet pentru toata viata , alea sunt cele mai pretioase lucruri pe care un om ti le poate da .

Consider ca fiecare persoana care a trecut prin viata mea , buna sau rea , a avut rolul ei . Unii au aparut in viata mea sa-si bata joc , altii au fost acolo sa ma prinda cand simteam ca pic . Unii au intrat in viata mea si m-au ridicat de la pamant , fara sa-mi ceara nimic in schimb , iar altii mi-au luat totul si au plecat cu zambetul pe buze . Dar toti mi-au lasat cate o amintire . Si nu regret nimic ...
Si astea sunt cele mai de pret comori ale unei persoane : amintirile . Ele nu se schimba . Cel putin stii sigur ca iti aprtin , ca nu ti le poate lua nimeni , niciodata , si poti sa le imparti doar cand vrei .

 Si sunt recunoscatoare fiecarei persoane care mi-a oferit macar un zambet sau o imbratisare , o amintire ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu