joi, 10 ianuarie 2013

Momentele noastre si nostalgia mea

Au fost momentele noastre . Doar ale noastre ! Nu le-am impartit cu nimeni si nu le-am povestit nimanui . A fost fericirea noastra impartita la doi .  Acum a ramas doar ... nostalgia mea si a ta .
 Ai fost singura persoana careia i-am daruit atatea fara sa-i cer nimic in schimb . Nici macar iubire . NIMIC .
Ti-am dat zilele si noptile si gandurile si secretele . Ti-am dat zambete timide si hohote de ras . Ti-am dat priviri insinuante si vorbe dulci soptite la ureche . Ti-am dat raspunsuri si am rezolvat mistere in locul tau . Ti-am dat imbratisari si ti-am sarit in brate de multe ori .
 Mai stii cand ne priveam in oglinda si ne spuneam ca ne-ar sta bine . Ca impreuna am avea "acel ceva " ?
Mai stii cand iti citeam citate de dragoste in miez de noapte si tu imi rezolvai probleme stiintifice cu o carte in mana ? Mai stii cand cantam impreuna in masina ta pe drumuri laturalnice ? Mai stii cand rezolvam integrame si imi spuneai cat esti tu de destept ? Mai stii cand stateam amandoi , nas in nas , nopti la rand ? Mai stii cate vise imparteam ? Mai stii cat de fericita ma faceai , pentru simplul fapt ca erai acolo ?

Mi se pare ca au trecut secole de atunci .. dar au trecut doar saptamani . Doar saptamani din ziua in care am pus punct .
Cand te vad seara de seara , pe un scaun , in fata mea , nu ma uit la tine cu dor , nici cu tristete , nici cu iubire . Ma uit la tine ca la o persoana draga . Niciodata nu iti arati adevarata fata , si toti imi arunca priviri care parca imi spun " Cum ai putut sa petreci macar o secunda cu mitocanul asta ? " . Dar eu nu te vad asa . Te vad ca pe un copil infricat in corpul tau frumos . Asta cred ca m-a facut sa iti ofer atatea .
Cand m-ai  rugat sa te las sa arati lumii intregi ce simti pentru mine si am spus un NU hotarat , mi-ai spus ca nu sunt ordoanata in ganduri . Atunci am pus punct .

Ai dreptate , nu sunt ordonata in ganduri . Si nu vreau sa te ranesc . D-aia am prefarat sa fac pe nebuna si sa te rog sa nu ma mai cauti .

Si uite asa am ramas doar cu nostalgia , atunci cand impartim o sticla de vin la o masa atat de cunoscuta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu