miercuri, 23 ianuarie 2013

.

Acum chiar sunt dispusa sa fac o schimbare . Dar de data asta , o sa fiu sincera in primul rand cu mine . Mereu am cerut sinceritate , dar eu insami nu mi-am oferit-o . Si asta e nedreptate . Fata de mine si fata de ceilalti . Acum chiar ma simt sfarsita , si a plecat pana si speranta . 
Am plans mult zilele astea , si am privit dincolo de aparente , si am cautat in adancul inimii , sa vad ce gasesc . Am gasit doar amintiri . In rest , un gol imens . Si acum realizez ca singura vinovata sunt eu . Eu am fost indeajuns de capricioasa si de copila ca sa distrug ce era important . Nu pot da vina pe tine , si singurul lucru pe care pot sa-l fac , e sa-ti cer iertare . Si pentru ca te-am iubit candva , si pentru ca inca sunt lumina ochilor tai , o sa te las sa fi fericit , fara mine . Pentru ca eu nu o sa-ti mai pot oferi niciodata fericire . Si iar incep cu tine , pentru ca te-am iubit . Dar chiar daca te-am iubit , te-am mintit si te-am inselat intr-un mod mizerabil , si nu sunt mandra de mine , dar nici nu pot schimba nimic . M-ai intrebat ce a lipsit ... uite asta a lipsit . A lipsit increderea si profunzimea . Noi ne-am multumit cu cateva ore petrecute impreuna , cu cuvinte frumoase si partide de sex . Dar nu ne-am deranjat niciodata sa ne intelegem unul pe altul si sa ne aratam unul altuia cat ne iubim . 
  O sa-mi gasesc puterea sa-ti spun toate astea in fata , si sa fiu sincera cu tine in totalitate . 

Apoi , am de gand sa apreciez tot ce imi apartine . Pentru ca am parte de lucruri la care altii nici macar nu mai viseaza . Lucruri pe care nu le-am apreciat niciodata , pentru ca nu stiam cum e sa traiesti fara ....
Fara liniste , fara niste parinti pentru care sa fi pe primul loc si care sa te iubeasca precum ochii din cap . Fara copilarie si fara strop de fericire . Fara o camera in care sa stai si fara un refugiu in care sa pleci in cazul in care ti se scarbeste . Fara cel putin o persoana care sa-ti fie aprooape indiferent de situatie . 
  Am avut dintotdeauna toate astea . Dar acum , cand am fost aproape de EA , si cand am vazut cu adevarat ce inseamna sa simti frica prin fiecare por si sa-ti fie scarba de omul pe care ar trebui sa-l iubesti neconditionat o viata intreaga , imi dau seama cat doare . 
  Si ma doare pe mine pentru EA . Si o sa apreciez toate lucrurile si persoanele care imi apartin si sunt langa mine . 
 

Si din nou ajung la tine , pentru ca tie ti-am promis ca o sa ma schimb . Ei bine , o sa ma schimb . Dar nu in modul ala superficial . Gen : ies cu tine si prietena ta , ca intre "prieteni", ma comport ca o lady ,  iar cand ma duci acasa , sar la tine'n ... poala sa-ti deschid apetitul . Nu si de data asta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu