joi, 3 ianuarie 2013

Curatenie generala in suflet

M-am decis sa nu dorm nici in noaptea asta . Dar nu o sa mai stau sa ma gandesc , sa ma framant si sa plang toata noaptea . 
In noaptea asta o sa-mi fac curat in viata . 
La mine in suflet sunt toate sentimentele amestecate . In minte am mii de ganduri inutile si prostesti . In dulap sunt toate hainele aruncate si bijuteriile de pe masuta zac acolo parca de secole , incalcite una intr-alta . In camera e mizerie si o dezordine totala , la fel ca si in suflet .
Ziua nu am timp , deci o s-o fac noaptea . In noaptea asta o sa-mi pun ordine in tot . 
O sa imi aduc aminte si de lucrurile urate care s-au petrecut intre noi , o sa amestec dezamagirea cu furia si scarba pe care o simt acum , din vina ta . Sunt curioasa ce o sa iasa . Cred ca o sa ajung la concluzia ca esti un om de nimic .
Cred ca o sa ajung la concluzia ca de data asta am facut alegerea corecta . Am ales sa renunt definitiv la tine .
Cred ca o sa ajung la concluzia ca fericirea poarta numele lui . Nu , nu al tau . Al lui . Acelui EL care mi-a purtat de grija in timp ce tu erai prin cluburi cu toate tarfele . EL , care mi-a sters lacrimile cand ma faceai tu sa plang . EL , care a elucidat mistere in locul meu si care mi-a povestit de atatea ori felul in care o sa ma tradezi . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu