joi, 27 martie 2014

''
-Mi-am dat demisia .
 -Ce-ai făcut mă ?
-Ce ai auzit . Tocmai mi-am dat demisia ..
 -Cum .. şi de ce .. şi ..
-I-am spus că nu mai vin de luni.
 -Deci .. mi-ai dat cea mai proasta veste din ultimul timp.
-Culmea .. mă gândeam că o să te bucuri pentru mine . Tu erai cel care îmi spunea mereu că locul ăla nu e de mine .
 - Da mă , dar asta era atunci , când puteam să vin la tine oricând vroiam să te vad .. Acum .. ăla e singurul loc în care pot sa te vad oricând poftesc . Oricând mi se face dor de tine . Vin să beau ceva , şi o fac doar pentru că esti tu acolo . Pentru că te stiu aproape .
-Putem să ieşim la o plimbare cand ţi se face dor de mine .
 - Uşor de spus . Dar o să vezi , că o să ne indepărtăm . O să ne vedem o dată la o săptămînă , două pe stradă si o să ajungem doi străini care se cunosc mult prea bine .
- O să se întâmple asta doar dacă noi o să lăsăm să fie aşa .
 - Hai să nu lăsăm să fie aşa . Promite-mi că nu o să fie aşa .
-Promit !

''
    Ăsta a fost unul din momentele alea pe care nu o să le uităm niciodata . Un moment .. care mi-a tăiat răsuflarea .

Te iubesc băi puţă , şi îţi mulţumesc pentru tot .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu