marți, 18 februarie 2014

De'asta o sa te iubesc pana la ultima suflare . Pana in ziua cand o sa mor .
Pentru ca ai fost acolo . Intotdeauna . Mai mult decat oricine altcineva . Ai fost acolo  si mi-ai dat putere sa lupt , sa trec peste . Ai fost acolo cand am facut cunostiinta cu moartea  . Poate ca daca nu erai  acolo , deveneam prietene bune . Ai fost acolo cand simteam ca o sa ajung la nebuni .. cand nu mai stiam ce fac si plangeam pana ma lua cu sughituri . Ai fost acolo cand tot ce imi doream era sa fi murit in nenorocita aia de noapte .

Nimeni nu stie . Toti cred ca am trecut peste cu zambetul pe buze , ca am fost puternica . Dar nimeni nu stie ca tu erai puterea mea . Nimeni nu stie cat te luptai noapte de nopte cu umbrele din cosmarul meu , nimeni nu stie cat te luptai cu mine , sau cat ma luptam eu cu mine insami .

Vorbeam cu mama in seara asta , si imi spunea ca e mandra de mine , de curajul meu si de faptul ca am luptat si m-am ridicat . Mi-a stat pe limba sa-i spun ca tu ai fost curajosul , si tu ai luptat in locul meu . Dar in noaptea aia ti-am promis ca o sa pastrez secretul . Macar promisiunea asta am respectat-o si eu .

De asta te iubesc , si tot de asta o sa te iubesc pana in ziua in care umbrele mele or sa ma ia cu ele .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu