marți, 30 iulie 2013

Same road


Aseara am mers pentru a doua oara in viata pe drumul ala ..
Drumul ala ... Stii care ? Ala intortocheat cu multe stradute pe care m-ai dus cand vroiam sa ne ratacim prin lume . Cu poduri si copaci .. multi copaci . Si curbele alea si casele alea mari si banale .
Mi-am adus aminte de tine insantaneu . Parca te simteam curgandu-mi prin vene . Erai lipit de corpul meu si parfumul tau plutea in aer . Te simteam cu fiecare particica a fiintei mele , cum te simteam si in noaptea aia . Cum te-am simtit in atatea nopti.
Mi-e dor de tine .. mi-e dor de clipe , atingeri si soapte ,integrame ,carti si filme, camasa ta pe pielea mea . Mi-e dor de tine cum erai atunci , cum te stiam numai eu , cum erai in fata mea .
Amintiti ... in fine , amintirile trebuie sa ramana acolo unde le e locul : in trecut .

2 comentarii:

  1. "Căci toți ucidem ce ni-i drag
    Și-ntindem morții prada,
    Unii ucid cu desmierdări,
    Mulți cu priviri de-otravă,
    Cei lași ucid cu sărutări
    Iar cei viteji cu spada."

    RăspundețiȘtergere